REKLAMACJE

W jaki sposób mogę zareklamować towar?

Aby zareklamować towar należy wypełnić formularz reklamacji, który znajdziesz - tutaj - dołączyć go do przesyłki z paragonem lub innym dowodem zakupu wraz z produktem objętym reklamacją. Wnosząc reklamację, prosimy o podanie następujących danych: imię i nazwisko klienta, adres, dane pozwalające na identyfikację sprzedaży (np. login, numer zamówienia), datę zakupu, przedmiot i przyczynę reklamacji, dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu).
Przesyłkę prosimy nadać na adres:
New Solutions Group Sp. z o.o.
ul. Towarowa 1C, 05-530 Góra Kalwaria

W jakim czasie moja reklamacja zostanie rozpatrzona?

Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dniu od momentu otrzymania przez nas reklamowanego towaru wraz z formularzem reklamacji i paragonem.

Jakie są możliwości uznania reklamacji?

Jeśli reklamacja zostanie uznana, zaproponujemy Ci nieodpłatną naprawę. W przypadku gdy usunięcie wady Produktu lub dokonanie jego wymiany na Produkt wolny od wad nie jest możliwe, Sprzedawca informuje Kupującego o możliwości złożenia przez niego oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpienia od Umowy sprzedaży. W zależności od wyboru Kupującego.

Jakie reklamacje nie są uznawane?

Nie uznajemy reklamacji wynikających z użytkowania produktu (np. uszkodzenie mechaniczne, naturalne zużycie) lub złej pielęgnacji.

To Top